Vyberte pobočku:

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky obchodní společnosti

RELAX DAYS s.r.o.
Praha 2, Vyšehradská 2, PSČ 128 00

identifikační číslo: 29218594

pro prodej zboží (poukazů na služby) prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese https://www.relaxdays.cz/

Pravidla obchodu

  1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.
  2. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou, ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů. (Obsah vepsaný do poznámky se ve zpětném e-mailu neobjeví.). Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.
  3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.
  4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.
  5. Fotky umístěné v popisu a náhledu zboží jsou pouze ilustrativní (balení určitého produktu se může lišit s každou novou šarží a není v našich silách udržovat zboží stále aktuálně nafocené)
  6. Předmětem koupě v eshopu jsou dárkové poukazy na naše služby. Poukaz má platnost 6 měsíců od data vystavení (prodeje). V případě potřeby službu předem rezervovat, volejte s předstihem na telefon konkrétní pobočky.

 

Poštovné a způsob dodání pro ČR 

  • Tištěný poukaz pošleme Českou poštou na adresu při platbě předem platební kartou za 50Kč.
  • Elektronický poukaz (.pdf) pošleme na email po předchozí platbě platební kartou za 0Kč.
  • Osobní odběr tištěného poukazu je možný na adrese pobočky (na té pobočce ke které se poukaz vztahuje) v otevírací době ihned po objednání za 0Kč.

 Dodací podmínky

  • Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží
  • Účet o zaplacení dostanete buď na pobočce, nebo od zprostředkovatele (platební brána) na email.

 

 PLATBA KARTOU

Na našem internetovém obchodě můžete nyní využít moderní a bezpečnou formu placení zboží platební kartou. Platba kartou u nás je absolutně bezpečná, neboť využíváme systému   The Pay  

Tato platební brána, která umožnuje elektronickým obchodům přijímat platby uskutečněné platebními kartami asociací VISA a MasterCard v prostředí sítě Internet. The Pay plně podporuje standard 3-D Secure a bezpečnostní programy:

Systém 3D-secure zajišťuje bezpečnost tím, že údaje o své kartě neposkytujete obchodníkovi (tedy nám), ale přímo bance. Přenos informací o kartě probíhá pomocí HTTPS protokolu, který Vaše údaje zakóduje tak, že nikdo kromě banky si údaje nemůže přečíst.

 

UPOZORNĚNÍ

  • To že máte podporovaný typ karty, ještě nezaručuje možnost platby po internetu! Platbu po internetu musí podporovat také Vaše banka. Pokud si nejste jisti, pak před prvním použitím své karty pro platbu po internetu se informujte ve své bance.
  • Pro správnou funkčnost musíte mít povolen javascript ve svém prohlížeči!

 

Ochrana osobních údajů

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

Osobní údaje

Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.

Údaje o Vaší činnosti.

Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Shrnutí

Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

Váš souhlas

Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

 

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení, rozhodující je datum odeslání zboží zpět. Zboží můžete vrátit bez udání důvodu, musí být nepoškozené. Odešlete na naši adresu

RELAX DAYS s.r.o. , Vyšehradská 2, PSČ 128 00, Praha 2

společně s dopisem o odstoupením od smlouvy.  Peníze poté pošleme zpět na Váš účet.

 

Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.